Powered By Blogger

Samstag, 21. März 2015

Mai poate fi Dumnezeu dragoste intr-o lume rea si pacatoasa?

Mai poate fi Dumnezeu dragoste intr-o lume rea si pacatoasa?


Nevoia de trezire  
     Dumnezeu ramane credincios indiferent de optiunea omului de a face bine sau rau, de a-l  injura sau glorifica, de a-l primi sau respinge. Biblia spune:

 ’’Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică.’’ Ioan 3:16

     Raman mereu fermecat de dragostea lui Dumnezeu pentru ca nu o inteleg. Niciodata nu o sa putem pricepe dragostea lui Dumnezeu. Niciodata nu o vom putea bate in cuie teologice sa spunem: “Dragostea lui Dumnezeu este…,” ca o formula de matematica.

     Exista astazi doua tendinte ciudate in bisericile crestine. Exista doua extreme puternice si amandoua fac foarte mult rau in biserica.

     De cele mai multe ori, in momentul cand cineva a pacatuit, preotii dau canoane cu sutele sau mai rau, enoriasi sunt pusi sa plateasca sume de bani pentru fiecare pacat. Traim intotdeauna cu spaima asta, a pacatului care nu mai are nici o iertare, a unui Dumnezeu drept al Vechiului Testament ce omoara femei, copii si barbati cu cetati arse si nimicite.

     In partea cealalta traieste biserica plenara, intr-un sentiment al unei dragoste ieftina a lui Dumnezeu. O dragoste in care nu conteaza cum traiesti, nu conteaza cum vorbesti, nu conteaza cum umbli si ce faci. De partea asta sta bunul si simpaticul Dumnezeu, care n-are alta treaba in universul acesta decat sa ne astepte infrigurat ca noi sa pacatuim ca apoi El sa ne ierte.

     Vreau sa va spun ca dragostea lui Dumnezeu nu s-a pus pe cruce cu leocoplast, ci cu cuie. Vreau sa intelegeti, ca daca pe noi mantuirea nu ne-a costat nimic decat un “da”, si putina apa intr-un baptistier, pe Dumnezeu L-a costat totul. Si cand zic totul, ma refer la Hristos si e suficient atata.

     N-ai cum sa intelegi dragostea lui Hristos. N-am cum sa pricep nici eu. Sunt tributar al acestei dragoste a lui Dumnezeu. Ma uit in ochii celor dragi, celor ce ma iubesc si îi iubesc si vad dragostea Lui. Ma uit in ochi oamenilor si vad dragostea Lui. Nu am cum sa va explic dragostea Lui. Numai cine a trait-o poate sa stie asta. Nu pot intelege dragostea lui Dumnezeu pentru ca nu pot intelege aceste cuvinte:

Cautati-l pe cel ce M-a scuipat si spuneti-i ca are un loc in Imparatia Mea.

Cautati-l pe cel ce a facut cununa de spini si spuneti-i care are o cununa in Imparatia Mea fara nici un  spin.

Cautati-l pe cel ce a luat trestia si M-a lovit si spuneti-i ca are un toiag de domnie in Imparatia Mea.

Cautati-l pe cel ce M-a strapuns cu sulita si spuneti-i ca exista o alta cale de a ajunge la inima Mea.

Cautati-l pe cel ce a batut cuiele in mainile si picioarele Mele si spuneti-i ca are mangaierile Mele pe crestetul lui.

Cautati-l pe cel ce a batut in batjocura tablita cu Numele Meu ca am in ceruri o fila in cartea vietii pe care scrie ’’IERTARE’’.

Cautati-i pe cei ce au strigat ‘’RASTIGNESTE-L’’ si spuneti-le ca intr-o zi Ma vor auzi spunand: ‘’VENITI BINECUVANTATI TATA-LUI MEU…’’

Cautati-l pe cel care Mi-a dat sa beau otet si spuneti-i ca Eu sunt Apa Vie, iar cel ce va bea din Apa Vietii va trai vesnic.

Cautai-i pe preotii cei mai de seama si spuneti-le ca cei ce cred in Cel rastignit la Golgota vor fi ’’O SEMINTIE ALEASA SI O PREOTIE IMPARATEASCA’’.



Cautati-i pe toti si spuneti-le ca Acela ce s-a jerfit VINE IN CURAND!

.Pentru mai multe informaţii
https://www.facebook.com/groups/IsusHristos.e.DomnulAleluia/
https://www.facebook.com/DigitalPhotographyWallpapers

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen