Powered By Blogger

Samstag, 11. April 2015

Imagini cu versete din biblie. - versete biblice incurajare Arhive - Isus Hristos e Domnul, Aleluia ! - https://www.facebook.com/groups/IsusHristos.e.DomnulAleluia/

Imagini cu versete din biblie. - versete biblice incurajare Arhive - Isus Hristos e Domnul, Aleluia ! -
































































































































































Imagini cu versete din biblie. - versete biblice incurajare Arhive - Isus Hristos e Domnul, Aleluia ! https://www.facebook.com/groups/IsusHristos.e.DomnulAleluia/

13 Kommentare:

  1. are Isus crucea vina harul darul credinta invatatura munca meseria inventiile si restul sistem ale mele[pune semn 1900-vesnic].

    AntwortenLöschen
  2. sint sfanta mucenita cu cruce neagra in calendarul ortodox numai sfintii in negru 1900-vesnic.

    AntwortenLöschen
  3. au CAP-ul retetele noastre eu parinti sot de la Isus 1900-vesnic muzeale cum am cerut vesnic.

    AntwortenLöschen
  4. au informatiile noastre serioase corecte peste 7/10 ITM eu sot bunici strabunici parinti 1800-etern si vesnic la dosare fisier bisericesti robot baza de date cu dovezi marturii probe stiintifice corecte vesnic.

    AntwortenLöschen
  5. a dat Iros ajutorul nostru muzeal identic ca noi organolepsis rauri de daruri insutite eu parinti sot bunici strabunici celor ce ne-au ajutat 1700-etern si vesnic.

    AntwortenLöschen
  6. a dat Irod mai sus ajutorul nostru cei pomeniti celor ce ne-au ajutat 1700-etern si vesnic.

    AntwortenLöschen
  7. siint pe tronul politic,Mira Lichiei, in loja masonica de Hristoasa corect arian geometric ccr cum am cerut corect de nota 10 ,trecut prezent viitor vesnic si etern.,Cuvantul vesnic.

    AntwortenLöschen
  8. are Hristos in partid PMP invataturile noastre corecte la robot biblice eu parinti sot bunici strabunici cum am cerut 1800-etern si vesnic[fulgurante stampe vesnic].

    AntwortenLöschen
  9. are sotul parintii tot pomelnicul pielea mea la CN Posta Romana 1800-vesnic.

    AntwortenLöschen
  10. au marturiile noastre popiii tot pomelnicul 1800-vesnic scrie la dosar vesnic.

    AntwortenLöschen
  11. sintem,,aranjati gratuit,,de schit Tiganesti tot pomelnicul de Inviere 1800-etern si vesnic.

    AntwortenLöschen
  12. au tot pomelnicul credinta mea marturi comun 1800-vesnic.

    AntwortenLöschen
  13. este pielea mea cu toata baza de date si robot cuvant sunet litografie de bine si rau fericire frumos justitie in biserica de mir 1900-vesnic.

    AntwortenLöschen